fredag den 16. marts 2012

Hej læsere!

Når i dag skulle jeg først møde kl 11:50. Dejligt. Vi havde fire timers dansk og vi så film det meste af tiden. Vi så "Det stærkeste køn" som jeg blev ret fascineret af. Jeg kan anbefale den hvis man gerne vil se en film om kvinder der skaber historie!
Lige nu sidder jeg og ser Disneys nye film "Nørdeprinsen". Taget i betragtning af at det er en Disney film har den et ret godt plot.
Og så er jeg forresten snart oppe på 3000 sidevisninger! Tak for hjælpen alle sammen! <3

Dag 5 uden Silas.. 
For hver dag der går savner jeg ham mere,, og jeg skriver også mere til ham end jeg plejer.. Jeg har mere og mere lyst til at se ham igen! Jeg ved at han er hjemme for at holde sin lille brors fødselsdag.. Jeg savner dem alle så meget.. Jeg har så meget lyst til at tage der hjem men jeg vil heller ikke presse mig på... mit store dilemma, hvad skal jeg gøre?!

<3 <3 <3 <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar