fredag den 16. marts 2012

Hej læsere..

Jeg har ikke så meget at skrive for jeg har ikke lavet så meget i dag. Jeg har ikke været i skole i dag, havde en af de der dage igen.. Jeg rettede mit pandehår lidt mere i morges så nu er det faktisk LIGE!
Jeg skulle hjælpe min mor med at støvsuge og dække bord på hendes arbejde. Men inden det hentede vi min iPhone, som var kommet tilbage fra reparation! Dejligt at have den tilbage <3
Jeg hjalp min mor og blev kørt hjem igen.

Dag 4 uden Silas ...
Der var ikke noget galt med dagen indtil kl. 00:32...
Sad på facebook, MTv kørte i baggrunden.. De spillede en sang der fik mig til at tænke på ham igen og græde ...

F*** mit liv,, lortet stopper aldrig!!

Jeg over vejer at feste min hjerne ud i morgen.. bare glemme alt og håbe på at det stopper og går væk .. at alt går væk ... det ville være rart ... Selv om det egentlig bare plejer at blive værre,, for jeg bliver f****** hysterisk hvis jeg drikker når jeg er ked af det .. Hvis det ikke snart stopper holder jeg mig fra drenge, resten af mit liv!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar