torsdag den 22. marts 2012

Hej læsere!!

Nå, men i går, var der en der kom og sov hjemme hos mig fordi han ikke har noget sted at bo og han har ikke noget job.. Men problemet er at det er en af min mors venner, men jeg hader ham utrolig meget! Det passede mig ikke så godt at han skulle sove hos os, så lige nu er jeg ret sur over det. Han skal så åbenbart sove her igen i nat! Ikke fedt!!

I dag har jeg lavet det samme som i går, men i dag virkede min computer igen.
Men her til aften fandt jeg igen ud af hvor meget jeg savner Silas ... Jeg håber lidt på at han måske har gjort det samme som jeg gjorde på et tidspunkt ... Jeg troede gnisten var væk mellem os, men det kom hurtigt tilbage igen, og vi blev kærester igen.. Håber at det er det samme der er sket den her gang, bare for ham, og at han snart kommer og tager mig tilbage!

Så vil jeg også lige anbefale en gammel venindes blog til jer alle sammen. Hun skriver spændende ting og hun er god at få inspiration fra, når man ikke helt ved hvad man skal skrive i sin blog, eller hvis man gerne vil lave en blog.
Cassandra's blog er her :D Du må også meget gerne sætte dig som fast læser, så bliver hun nok ret glad!
Tak alle sammen!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar