fredag den 23. marts 2012

Lige nu føles det som enden på mit liv.. Det er bare gået i stå...

Jeg vidste jo godt at det ville ske.. Men bare ikke så tidligt... Jeg ville ønske jeg kunne skrive til jer lige præcis hvad der sker men det kan jeg ikke som det ser ud lige nu.. Men nu har jeg sagt (skrevet) til Silas at jeg ikke vil se ham mere.. Det er nok den hårdeste beslutning jeg har taget længe men jeg vil bare have ham ud af mit liv lige nu! Han skrev en besked til mig, jeg tud brøllede og valgt at tage alle de ting jeg har fået af ham, og smide det ud i containeren, også det store flotte hjerte røg ud! Jeg ødelagde det og sparkede til det, hoppede på det og kastede det over hegnet ind til containeren... Det var underligt rart men efter det gik det ned igen... Jeg beholder en af blomsterne der sad på hjerte alt andet røg ud! De små træ hjerter han havde lavet til mig og nogle minder vi havde sammen.. Det var både dejligt og ubehageligt... Jeg stod og kiggede på hjertet på den anden side af hegnet ,, indtil lyset slukkede ... Det begyndte igen ... Tårene trillede ned og jeg kunne ikke slappe af... jeg gik ind igen og Micky min hund kom ind til mig ..... Lige nu er han den eneste mand i mit liv ...

Skrev i det forrige indlæg at jeg håbede han fandt ud af at det var en fejl ... Det er lagt fra det der er sket ... Jeg er knust og orker ikke noget, men jeg skal hjem til min storebror i morgen, og vi skal i biffen men lige nu orker jeg bare ikke noget ... jeg vil bare sidde i min seng .. og høre musik ... resten af mit liv!

Jeg er glad for, at Loft er der for mig, når jeg har brug for det, og at han fik mig til at smile en smule igen, for en stund ....

Jeg håber virkelig at der er en dreng der ude der vil elske mig for mig og ikke bare fordi jeg ikke havde lyst til nogle forskellige ting!! Hvis den dreng jeg leder efter, er der ude, så skal du bare vide at jeg venter på dig ... Men du må godt skynde dig lidt... kan ikke hold smerten ud mere ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar