mandag den 12. marts 2012

Jeg kunne ikke være mere ulykkelig lige nu!

Nå... Weekenden har været ret hård for mig. Vi ville tage en prøve weekend for at få vores forhold til at fungere men allered fredag aften, slå vi op. Men noget i mig gjorde at jeg ikke kunne tage hjem, efter alt hvad vi har været igennem, ville jeg bare ikke give slip på ham. Jeg håbede nok lidt at alt ville blive godt igen, eller at det måske bare var en drøm. Men desværre ender alle eventyr ikke godt. Hvert fald ikke mit. Lige nu ved jeg ikke hvad jeg skal stille op med mit liv. Det føles som om jeg aldrig vil finde en ny kærlighed. Jeg holder nok aldrig op med at elske ham, og jeg vil nok aldrig kunne kalde ham "min eks", det elsker jeg ham for meget til at kunne kalde ham.

Jeg kan ikke lade være med at kigge rundt på mit værelse og se rammen med de tre billeder af os sammen, de to håndekårede træhjerte-halskæder, de ting fra Matas jeg fik af ham i månedsdag-s-gave og det kæmpe hjerte jeg fik af ham i december natten mellem den 10. og den 11. hvor vi havde uofficiel 14 måneders dag.

 Det er hårdt at blive mindet om det... Specielt når folk spørger om man er okay.
Dejlige venner, jeg ved godt at i vil mig det bedste og jeg er glad for at i bekymre jer om mig. Elsker jer sgu for det.


I dag, d. 11 marts er det PRÆCIS 17 måneder siden vi kom sammen aller første gang, og i morgen (efter kl 00) er det PRÆSIS 18 måneder siden at vi snakkede sammen første gang.
Jeg kan ikke snakke om noget mere, uden at det var noget han fortalte mig, eller noget som jeg har oplevet sammen med ham.

Det eneste jeg laver nu er at skrive det her og høre de samme to sang om og om igen, fordi jeg har hørt dem med ham i weekenden.

Rasmus Seebach - Millionær

Strillex - First of theYear (Equinox)

Normalt ville jeg aldrig høre sådan nogle sange, men lige de her to er der noget specielt ved. Millionær er så sød og jeg har hørt den meget i weekenden og det vil altid være noget helt særligt. First of the Year er bare god at tænke til og det får mig på en måde til at slappe af og tænke på andre ting, end min weekend. 

Skriv gerne kommentar og stem! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar